۴ پاسخ

آره خیلی خوبه

خیلی خوبه دختر منم دیروز واکسن چهار ماهگیشو زدم وزن تولد ۲۷۰۰ بود و وزن چهار ماهگی ۵۵۰۰ بود

خوبه من دخترم ۳/۲۰۰ دنبا اومد امروز چهار ماهش شده ۵/۹۰۰ البته رفلاکس داره

شیر خودتو میخوزه؟

سوال های مرتبط