قرص میخوریم 🥴
فاموتیدین
شربت معده
دکتر به من گفت میتونی هر ۱۲ ساعت یدونه فاموتیدین ۲۰ بخوری
ولی من وقتایی که خیلی اذیتم میخورم🥲
من هر فقط معدم ترش میکنه آب و لیمو ترش میخورم
هیچی تحمل ب زور 🙂
بعد میگم من تازگیا بد جوری گلوم خشک میشه همش نشتم میشه دلیلش چیه
طبیعیه یا برم دکترم ؟🥲
اوایل که خیلی اذیت بودم دکتر ناشتا برام پنتوپرازول نوشت الان که کمتر شده فاموتیدین ۴۰ نوشت گفت هر وقت که سوزش و درد داشتی بخور
سلام من که از اول بارداری تا الان معده درد دارم اسید معده ام میاد بالا نمیدونم چه کار کنم
قرص امپرازول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.