مامانایی که درد معده دارید چیکار میکنید؟

۹ پاسخ

قرص میخوریم 🥴

فاموتیدین

شربت معده

دکتر به من گفت میتونی هر ۱۲ ساعت یدونه فاموتیدین ۲۰ بخوری
ولی من وقتایی که خیلی اذیتم میخورم🥲

من هر فقط معدم ترش می‌کنه آب و لیمو ترش میخورم

هیچی تحمل ب زور 🙂
بعد میگم من تازگیا بد جوری گلوم خشک میشه همش نشتم میشه دلیلش چیه
طبیعیه یا برم دکترم ؟🥲

اوایل که خیلی اذیت بودم دکتر ناشتا برام پنتوپرازول نوشت الان که کمتر شده فاموتیدین ۴۰ نوشت گفت هر وقت که سوزش و درد داشتی بخور

سلام من که از اول بارداری تا الان معده درد دارم اسید معده ام میاد بالا نمیدونم چه کار کنم

قرص امپرازول

سوال های مرتبط