۱۶ پاسخ

منم تهوع داشتم لیمو می‌خوردم ازونورم فشارم شدیییید اومد پایین رفتم سرم زدم الآنم قطره میخورم واسه تهوع خدایا کی تموم میشه آخه

من ک دارم میمیرم🥲🥲

فقطط باید صبرکنی تایمش بگذره🥲کم کم بهتر میشه
نون خشک ولی بد نیست

اگه سیرابی دوست داری بخور خوب میشی

فاموتیدین تو سرم بزن البته دکتر باید برات بنویسه عزیزم

صبح ها ترد یا یه تیکه نون خشک بخور خداروشکر من تا الان ندارم حالت تهوع

منم واقعا خسته شدم از حالت تهوع
گلوم زخم شده

تحمل کن 🥺🥺از ۵ هفته داشتم بکوب تا ۱۴ هفتگی
یکی دو هفته دهنم تلخ شد ولی دیگه بالا نیاوردم
۴،۵ روزه پر قدرت برگشته

برو بگو فرصت عوض کنه متوکلوپرامید بده اگ جواب نداد ناویدوکسین

غذاهای ابکی سعی کن نخوری فقط خشک

منم هفته 7 هستم. حالت تهوع اصلا ندارم اما تنگی نفس شدید امونم رو بریده 😔

من ک هنوز ک هنوزه خوب نشدم توکل کن ب خدا میگذره این روزا

گریههههه ،یخ میخورم ،کاش زودتر تموم بشه دیگه

با پزشکت مشورت کن، منم خیلی حالم بد بود. دکترم امپول b6 داخل سرم و امپول عضلانی پرومتازین داد. خیلی خیلی بهتر شدم

لیموی تازه میریزم داخل اب میخورم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

من معدم خونریزی کرد عزیزم بستری شدم 😄هنوزم خوب نشدم

سوال های مرتبط