خانوما شهراتون آرومه؟ من ک مردم از استرس

۱۲ پاسخ

نه بابا میکوبه

میناب فعلا امشب صدا نمیاد آرومه ولی بندر خیلی میزنن

اینجا که دیشب و امروز عصر فرودگاهو زدن و یکی دوتا از شهرهای اطرافو

تبریز بیست دیقه پیش یکی زدن کل خونمون لرزید

رضوی کلا ارومه

ما اطراف اراکیم

اراکو میزنن مگ

اصفهان دو شب و دو روزه ارومه

منم شوشتر زندگی میکنم آروم

اهواز که پنجره ها بزور دارن مقاومت میکنن که نشکنن

مشهد ک آرومه خدارو شکر خداکنه زود تموم دیگ

کازرون امشب هی صدامیاد و میلرزه

سوال های مرتبط

مامان هستی مامان هستی ۸ ماهگی