سلام چه شربتی بزاه رفلاکس خوبه

۳ پاسخ

دکتر دوماهه هنوز تشخیص رفلاکس نداده واسه دخترم شما چطور فهمیدی

دکتر برای رفلاکس شربتی ب دخترم نداد فقط حتما باید بعداز شیر عاروقشو بگیری بیست دقیقه بعداز شیر درازنکشه معمولا فاصله زمانی شیر خوردنش یکمی باید بیشتریاشه
سعی کنید داروهایی ک روغنی هستن نخوره اذیتشون میکنه ویتامین آد بب وید یکمی برای بچه هایی ک رفلاکس دارن اذیت کنندس

فاموتیدین و دومپریدون با نظر پزشک‌اابته

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی