فقط فقط میکسچر
من برای رفلاکس شربت کیدیزول میدم برای کولیک هم قطره کولیک پدیا بست
سلام مامانا گریه زیاد میشه از کولیک باشه چون بی دلیله با کلی تلاش میخوابه شیر نمیخوره بعد که بیدارشه شیر میخوره قبل خواب مدام گریه میکنه تا بخوابه یک هفته ای هست اینجوریه لطفا جواب بدین
اینفاکول
وای امروز کل شیرازم گشتم واسه کولیکز پیدا نکردم ،گرمیچر گرفتم خیلی خوب بود الان آروم خوابیده
ب پسرم کولیف دادم کولیکیدز پدی لاکت روتفلوز بایو لاکت گریپ میکسچر دادم هیچکدوم آرومش نمیکرد🤦♀️نمیدونی ک چ عذابی کشیدم سر کولیکش فقط ت ۳ ماهگی یکم گریپ میکسچر خارجی آرومش میکرد اگه برگردم عقب براس اینفاکول میگرفتم اینقدم هزینه الکی نمیکردم شنیدم میگن خیلی خوبه ولی گرونه
برا رفلاکسم شربت امپرازول میدم راضیم
داروهای کولیک رفلاکس رو تشدید میکنن اگه بچت رفلاکس داره سعی کن دارو بش ندی با کیسه ابگرم دردشو اروم کن
من برا کولیکش کولیکیز میدارم خوب بودش
من کولیف میدم تاثیر داره
گریپ میکسچر اهورا نی نی هم میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.