۱ پاسخ

سلام بابای دلماه.من برای کولیک دخترم بیبی کر میدم. ی‌ربع قبل شیر خوردن بهش بده عالیه

سوال های مرتبط

مامان میراث مامان میراث ۲ ماهگی
مامان اِلوین مامان اِلوین ۱۵ ماهگی