واسه کولیک وگریه نوزاد چه شربتی خوبه

۷ پاسخ

راستشو بخای هیچی

اینفاکول عالیه 🤌🏻

سگانوز و اینفاکول
بقیش اثر نداشت

من کولیکید اهورا نینی بیبی کر میلکازیم دادم بچم ب مرور خوب شد البته بیشتر بخاطر رژیم خودم بود

گریب میکسچر نرس هارویز و درکنارش
قطره دایمیتیکون
البته از دکتر بپرس شاید برا شما مضر باشه

من گریپ واتر و کولیف و کولیکز و پدی لاکت دادم بیشتر از همش پدی لاکت واسه پسرم خوب بود
الان پدی لاکت و کولیف میدم باهم
بستگی داره کدوم به بچت بسازه باید امتحانش کنی

گریپ میکسچر

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان جوجه طلایی🍒 مامان جوجه طلایی🍒 ۹ ماهگی