۱۰ پاسخ

من همیشه ازبهداشت میگیرم تاتموم شد به خانوم بهداشت زنگ میزنم میرم بهداشت میگیرم

ادو کید ۸۰ تومنه عزیزم

وا خجالت نداره برو بگیر دیگ

من دیگه بهداشت بهم میده نمیگیرم میرم میخرم😂

من میرم از بهداشت چهار پنج تا میده چرا خجالت بکشی خوب بهداشت باید بده

یعنی اگه مراقبت و اینا نداشته باشه بری بگی قطره میخوام میده ؟ چون منم ۲۰۰میخرم خیلی گرونه

مولتی میگیرم ۳۰۰

مارک آد هیچ فرقی نداره
اگه واسه بهداشتو بخوره مگه چه اشکالی داره؟
اگه نخورد طعمشو دوست نداشت اونموقع از داروخانه بگیرید

اره بهداشت میده نمیخواد بخری

۳۰۰ میدادم مزه روغن ماهی میداد بزووور میخورد

سوال های مرتبط