۱۳ پاسخ

اره عزیزم‌ رو ایرانی خیلی اذیت میشی

قطعا لازمه
خیلی فشار به بخیه میاد

من دیدم کسایی رو که ایرانی نشستن منم فک میکردم میتونم ولی اولین بار اومدم بشینم دور از جون به گوه خوردن افتادم رفتم نشستم رو فرنگی

اره اصلا نمیتونی ایرانی بشینی از درد

صد البته من همین الانشم تو فرنگی می‌شینم
چه طبیعی بزای چه سزا حتی نمیشه روزای اول شلوار بپوشی

جالبه همه نوشتن بله
در صورتی که اصلا نیازی نیست

تاالان چجوری رو ایرانی نشستین؟

نه منکه استفاده نکردم

بنظرم طبیعی هم زایمان کنی بازم لازمه سزارین که دگ هیچ

بله حتما لازمه...شما الان ماه اخر هستی سرویس ایرانی اذیتت نمیکنه؟

واقعا لازم نیس کلا لازمه بشینی ایرانی بخیه باز میشه

من از بارداری دادم نصب کردن
برای سزارین که حتما چون اصلا نمیشه از ایرانی استفاده کرد

بله عزیزم به بخیه هات فشار میاد بخوای رو ایرانی بشینی

سوال های مرتبط