چرا کسی نیست گهواره بچه ها ؟

۴ پاسخ

خیلی خلوته اونایی ک هستن هم اصلا جواب نمیدن

گهواره یکم اذیت میکنه پیاما دیده نمیشه

مامانا یه گروه زدن اونجا صحبت میکنیم

خوابا حتما بعضیا این مدت نتونستن خوب بخوابا .البته واکنش من جنگ خواب بود همش خوابم میومد

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۵ سالگی