۶ پاسخ

چند وقته اقدامین عزیزم؟

اگه اقدام کرده باشی باز میشه ازاد سازی زد یا قبل اقدام فقط باید زد

منم پنج روز به موعدم و ازادسازی زدم

دارو مصرف کردید؟که ازادسازی زدید

۱۰ روز به موعدمه شنبه ازادسازی زدم

من امروز دو روز به موعدمه و روز ۱۸ آزادسازی ام ولی روز پونزده تستم منفی بود

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی هفته بیستم بارداری
مامان .مهدیه مامان .مهدیه ۵ سالگی