روز ۸ و ۹ زدم تبخیر انداخت . دیگه فردا میخام برم ازمایش
انشالا که بارداری عزیزم بی بی بزن
دعا کنید باردار باشم . ۶ ماه پیش یه سقط داشتم هنوزم که هنوزه افسرده ام حالم بده دعا کنید دوباره خوشحال بشم
https://eitaa.com/joinchat/1594754245Ce2879581c3
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین ایتا گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین@baharsabbz
علائم بارداریه
احتمالاً باداری منم مثل شما بودم دقیقا بی بی زدم مثبت شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.