۶ پاسخ

روز ۸ و ۹ زدم تبخیر انداخت . دیگه فردا میخام برم ازمایش

انشالا که بارداری عزیزم بی بی بزن

دعا کنید باردار باشم . ۶ ماه پیش یه سقط داشتم هنوزم که هنوزه افسرده ام حالم بده دعا کنید دوباره خوشحال بشم

https://eitaa.com/joinchat/1594754245Ce2879581c3
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن( یا درد دل دارن)بیاین ایتا گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین@baharsabbz

علائم بارداریه

احتمالاً باداری منم مثل شما بودم دقیقا بی بی زدم مثبت شد

سوال های مرتبط