من از روزی ک باردار شدم تا الان هرروز باموتور میرم سرکار و میام 🙁
اره بشین جلو چندتا گازم بده😬🤣😂 خواهر من کلا توی بارداری روی موتور نشستن خوب نیس
ماه هشتم بهتره هیچ جا نری
من از اول بارداری تا حالا نشستم
ماه هشت خطرناکه بیشتر مراعات کن
کلا موتور سواری خطرناکه تو بارداری
نههه
عجب 🤔🤔🤔🤔
نه خطرناکه
😳😳😳
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.