میشه ماه هشتم سوار موتور شد؟

۱۰ پاسخ

من از روزی ک باردار شدم تا الان هرروز باموتور میرم سرکار و میام 🙁

اره بشین جلو چندتا گازم بده😬🤣😂 خواهر من کلا توی بارداری روی موتور نشستن خوب نیس

ماه هشتم بهتره هیچ جا نری

من از اول بارداری تا حالا نشستم

ماه هشت خطرناکه بیشتر مراعات کن

کلا موتور سواری خطرناکه تو بارداری

نههه

عجب 🤔🤔🤔🤔

نه خطرناکه

😳😳😳

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی
مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی
مامان مهران 🫶هلما مامان مهران 🫶هلما ۱۰ ماهگی
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دیار💙ودختری💝 مامان دیار💙ودختری💝 هفته سی‌ویکم بارداری