مامانا کسی حکیم نیشابور رفته برازایمان

۳ پاسخ

بله عزیزم من سزارین بودم خوب بود از طبيعي نمیدونم راستش

من سزارین بودم خوب بود
رسیدگی کادر هم خوب بودن
و بخش زایمان هم تمیز بود
دکترمم مختاریه بود برای سزارین

طبیعی میخای زایمان کنی حکیم

سوال های مرتبط