۷ پاسخ

سلام اجی خوبین

من دوران بارداری کمخونی داشتم همینو ولی ففول پرگننسی میخوردم خوب بود

چند گرفتی؟؟؟

چقدر بود عزیزم؟!

عالیههه قرصش

آره من میخورم

برای کم خونیه درسته?

سوال های مرتبط