من که سقط کردم واقعا تو این شرایط خیلی سخته بچه اوردن
خدا خواسته مطمن باش حکمتی داره و هدیه ارزشمندی هست
اولش ممکنه عصبی و ناراحت باشی ولی بعدش میشه نور چشمت
چجوری دلتون میاد جون بچه هاتون و میگیرید
من سقط کردم.تو رو نمیدونم میخوای چیکار کنی
کاری نکن انشالله شرایط جامعه خوب بشه ۸ماه دیگه صداش بشنوی
من پسرم ۸ماه بود حامله شدم و سقط کردم با قرص الانم روزی صد بار خداروشکر می کنم عقلم کار کرد
خداروشکر کن
هیچی بگو خدایاشکر
من اگه پسزم اینقدر اذیتم نکرده بود بلافاصله بعدی را میوردم چون بعد که بزرگ شن خیلی رو مخی میشن که باهاشون بازی کنی به نظرم برد کردی یه سال اول سخته ولش بعدش راحت میشی
مطمئنااا خواست خدابود.درکت میکنم سخته خیلی هم سخته
میارکههههههههههه میشه چراغ دلت ان شاالله
یا خدااااا
وای 😑😑😑میخای چیکار کنی
مبارک باشه عزیزم
مبارکه
به اینکه باهم بزرگ میشن فکر کن و حالشو ببر
عیب نداره مبارکت باشه فقط مواظبت کن دیگه کاریه که شده خواست خدا بوده
شده دیگه هدیه ی خداست 🤍
اولش یکم طبیعیه هنگ شی ولی خب شده
ان شالله قدمش خیر باشه
تو این وضعیت 🤐
ایشالا مبارکت باد 🥲😅
جلوگیریتون طبیعی بوده؟
وای خدا 🥺
ایشالله که اشتباه باشه
هیچی عزیزم مبارکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.