۴ پاسخ

منم بچه ام زردیش ۱۹بود
دوتا یک روز تو دستگاه گذاشتم هی سفید می‌شد دوباره زردیش برمیگشت
دکتر فوق تخصص طب نوزاد گفت عیبی نداره اگر تا ۴۰روز خوب نشد بعد بیارید بهش آزمایش و دارو بدم
چون ایندارو ها و قطره ها و قرص ها همه برای کلیه اش ضرر داره
ولی ترنجبین عالی هست حتما بده ،خودت رو خیلی تقویت کن تا شیر خوب داشته باشی بدی مدام بخوره تا شیر دفع کنه
بعد ۴۰روز هم خداروشکر بدون هیچ دارویی خودش رفت
ولی دوتا پیشنهاد بهت می‌کنم تا هیچ وقت برات پشیمونی بیار نیاره
یکی اینکه بخاطر زردی به بچه ات شیر خشک نده چون ممکنه بعد اون سینه رو پس بزنه یکی هم اینکه خیلی سردی نخور جون هم باعث رفلاکس نوزادت میشه هم باعث میشه بعدا خودت استخون درد بگیری

چرا بچه ها همه زردی دارن کابوس منم هست وای

زردی پسر من 11 بود دو شبانه روز گذاشتیم زیر دستگا تو خونه زردیش خیلی کم شد خداروشکر رنگش زرد بود سفید شذ بعذم دکتر بخاطر اینکه سفیدی چشمشم زرد بود قرص داد شبی یدونه حل کردیم دادیم خوبه خوب شد شکر خدا

هرچی بیشتر شیر بخوره زودتر رفع میشه مهم ترین چیز شیرخوردن زیاد

سوال های مرتبط