مامانا واکسن یکسالگی اذیت نشد بچه اتون؟

۹ پاسخ

عالیه کاملا راحت

ن خیلیییی سبک و راحت بود

نه خیلی راحته

نه خیلی سبک بود

نه اصلا خیلی سبکه

نههه اصلا
خیلی سبکه
نه درد زیاد داره نه تب..

نه اصلا.سبک هست
حتی پاراکید هم گفت لازم نیست بدم

نه اصلا خداروشکر

وااای متم باید ۶روز دیگه ببرم

سوال های مرتبط

مامان ني ني مامان ني ني ۱ سالگی
مامان پناه قندعسل مامان پناه قندعسل ۱ سالگی