ی کم شل تر باشه بهتره
سفته به نظرم
آره اون زیاد،من دوروزه شروع کردم بهتره فعلا از کم شروع کنی از هفته دیگه تو 60سیسی دوقاشق بریز غلظتش اندازه میشه امتحان کن
باید تو یه 30سیسی آب یک قاشق غذاخوری سرلاک بریزی بعد هم بزنی سه دقیقه دیگه بده بخوره
نه مث فرنی باید بشه
سفته یکم آب بریز
این خیلی سفته یکم اب جوش سر شده بریز اینجوری دل درد میشه
نه اشتباس
سفته عزیزم
نه خیلی سفته اب بریز یکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.