بافت سرلاک باید همینجور باشه؟؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

ی کم شل تر باشه بهتره

سفته به نظرم

آره اون زیاد،من دوروزه شروع کردم بهتره فعلا از کم‌ شروع کنی از هفته دیگه تو 60سیسی دوقاشق بریز غلظتش اندازه میشه امتحان کن

باید تو یه 30سیسی آب یک قاشق غذاخوری سرلاک بریزی بعد هم بزنی سه دقیقه دیگه بده بخوره

نه مث فرنی باید بشه

سفته یکم آب بریز

این خیلی سفته یکم اب جوش سر شده بریز اینجوری دل درد میشه

نه اشتباس

سفته عزیزم

نه خیلی سفته اب بریز یکم

سوال های مرتبط

مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی