۷ پاسخ

عالیه سبکه و اصلا یبوست نمیشه

منم به پسرم میدم خیلی عالیه و سبکه دل دردشم کمتر شد وزن دهیشم خوبه

شیره سبکیه
من به دخترم میدادم خیلی زود به زوددگرسنه میشد
شیر نمیشد باهاش

من به پسرم گیگوز میدم خیلی خوبه شیر سبکیه

اگر ببلاک ای ار میخورع من 3 تا پلمپ دارم

من تا الان به عنوان کمکی گیگوز دادم و خوب بوده

اره عزیزم هم سبکه هم باعث یبوست نمیشه دخترم گیگوز میخوره چون رفلاکس هم داره دکتر اینو تجویز کرد

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی