کرم ثمین اوره 10 درصد عالیه
نیوا (nivea)خوبه
عززم من خودم مشاور هستم باید کره بدن بزنی
منم تو خونم دستام نرم و مرطوبه همین از خونه درمیشم یجوری خشک میشه انگار گچ کاری کردم هرچی کرم بزنم واس چندیقه فقط نرمه باز خشک میشه نمدونم چرا
کره بدن MNDفوق العادست
استفاده کنی دعام میکنی
کرم ثمین هالیه
نیوا عالیه
گلیسیرین بی نظیره ،امتحان کن دیگه اصلا سمت کرم مرطوب کننده نمیری
کرم ثمین عالیه عالی من تابستون شهر خودمون خریدم 280
كرم ترك دست و پاي دكتر ژيلا بزن منم مثل شمام
من از کرم گلیسولید استفاده میکنم خیلی خوبه..به شدت پوست دستم خشک بود و الان بهتر شده
گلم خواهرم دستاش از خشکی زخم میشه جوری که خونم میاد.از عطاری وازلین گرفته نه اینایی که بیرون میفروشن وازلین سنتی که خود عطاریا دارن اونو که میزنه میگه دستامو نرمه نرم میکنه
کرم ثمین مخصوص دسته فقط
کرم ویتامین سی کامان عالیه تازه پیداش کردم منم پوست دستم خیلی خیلی خشکه
کرم جی بزن من زدم خیلی خوب شد
بستنی بدن بزن خیلی چربه ببین اون چطوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.