۶ پاسخ

انشاالله پیروزی با ایران هست همین الان هم ما پیروز میدانیم و اون سگ زرد و شغال باید غرامت بدن و انشاالله ایران یک قدرت بزرگ معرفی میشه
خدا هرچه زودتر اسرایل و امریکا رو با خاک یکسان می کنه

تو این اوضاع کارو بار خوابیده
قسط و قرض و خرج خونه که نمیخوابه
تهش ما مردم از اینی که هستیم بدبخت ترو فقیر تر میشیم

تهش تسلیم شدنه

من هر چی فکر میکنم می‌بینیم بازم اگ چیزی تغییر کنه باز آینده ما به فنا رفته ...
چون ایران واقعا زیرساختی نداره برای بازسازی دوباره ...‌
چقدر امشب دلم گرفت

گیریم جنگ تموم شد
اقتصاد جبران این همه ضرر فقط از جیب ملته

واییییی😭😭

سوال های مرتبط

مامان عشقام مامان عشقام ۱۲ ماهگی
مامان 🧿آوینا جون🩷 مامان 🧿آوینا جون🩷 ۹ ماهگی