۱۴ پاسخ

خوشبحالتون ما به خاطر اینکه انقد جنگنده و اینا هستن رد میشن میزنن دل و دماغ هیچی رو نداریم کاری کنیم خدا شاهد استرس داریم که یه وقت خدایی نکرده نزنن مارو

خوشگله مبارکه عزیزم❤️

مبارک عزیزم قشنگههه❤

قشنگه چند خریدی؟

مبارکه

مبارکت قشنگه

خیلی زیباست..مبارک باشه🤩

قشنگه مبارک باشه گلم

خوشگله مبارکت باشه فقط زیرش یه تاپ قهوه ای بپوش

قشنگه.مبارک باشه عزیزم

قشنگه فقط کاش زیره که پوشیدین قهوه ای بود

عااالیه عزیزم

خیلی قشنگه

روبیکا گروه زدم دوست داشتین پیام بدین عضوتون کنم
fatemeh_hossini_1381

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه ۲ سالگی