خودشون میگن؟
با پماد اینا برطرف نمیشه؟
چقدر باز شده برا منم باز شده بود پماد آلفا سه روز زدم خوب شد بعد رفتم بخیمو کشیدم
منم بخیم پاره شده بودولی مشکلی نداشت رفتم بعد10روزبخیه بکشم گفت چیزی نیست کشیدبرام خیلیم دردمیکردمخصوصاشلوارعوض میکردم یدفعه گیرمیکردمیکشیدمش بادست
کسی میتونه کمکم کنه
کو عکسش؟
طبیعی بودی؟ منم باز شد ولی با پماد دارو خودش بسته شد
سزارینی یا طبیعی؟
منم بخیه جای عمل سزارینم باز شده بود دو روز بستری شدم اما بخیه دوباره نزدن خودش به مرور خوب شد و بسته شد
چرا باز شد چکار کردی باز کردی دختر
وآبی چیکار کردی ک باز شده
زخم بخیه؟ یا بخیه زخم ؟
چرااااا عزیزم😣؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.