مامانا بخیه پاره بشه دوباره بخیه میزنن

۳ پاسخ

اره
عمل ترمیمی محسوب میشه
برو دکتر معاینه کنه نیاز باشه انجام میده

بخیه ات پاره شده؟

بله دوباره بخیه میزنن

سوال های مرتبط