۷ پاسخ

مواطب باش با اب سرد و زیادی ام پاشویه نکنی بچه لرز میکنه دوباره تبش بالاتر میزه خدای نکروه تشنج مبکنه
اگه با استامینوفن پایین نمیاد شربت بروفن یک سوم وزنش بده
اگه شربتت بیشتر از دوماهه ک باز کردی خراب شده

پاشویه نکن لطفا پروفن بده بذار بخوابه

پاشویه نکن بروفن بده تب و لرز خوب میکنه دوساعت بعدش استا بده

دکتر می‌گفت وقتی بچه تبش بالاس. استامینوفن بده و دیگه کاری نکن همون لحظه چون دمای بدنش یهو میاد پایین تب و لرز میکنه

شیاف بزار فقط

تبو لرز داره عزیزم فداش شم🥺

پروفن بده
نیومد پایین شیاف بزار

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ سالگی