۸ پاسخ

از تقریباً دوماهگی به بعد دیگه میوفتن رو وزن گیری

بچه من هنوز ریزه ۲۷۰۰هست

دختر من از اول ریز بود ولی گوشتی بود انگشتاش نقطه نقطه داشت روناش خط داشت .ولی خب سفت نبود.وزنش ۳/۶۰۰ بود.نزدیکا دوماهگی دیگه سفت شد لایهاش😄

من بچم ریز دنیا اومد پنج روز دیکه دوماهش تموم میشه تازه حس میکنم یکم داره گوشت میگیره

دختر منم همین نمیدونم چکار کنم

از بعد ۴۰ کم‌کم حس میکنی

وزن تولدش چقدر بود

از منم همینه

سوال های مرتبط