این یعنی چی ،یعنی به بچه های ماهم تعلق میگیره

تصویر
۷ پاسخ

ن فقط برا بچه های ۴۰۵

گفتن فقط متولدین ۱۴۰۵
الان ‌نوشته تمام مادران

والا قبلا میگفتن فقط متولدین ۱۴۰۵ ولی انگار الان میگن به همه زیر دو سال میدن

برا همه دهک هاست گفتن

نه فک نکنم برا اینایی که سوءتغذیه میگیرن

نه عزیزم مال کسایی که فرودین بچه ب دنیا میارن

کارت امید مادر چی هست؟

سوال های مرتبط