من امروز 950گرفتم
من۱۲۸۰ گرفتم
عمم گرفته واسه دخترش ۱۴۰۰
۱۱۰۰ من گرفتم
من ۱۴۰۰ گرفتم دیروز
حالا عمده ش کلا ۵۰۰ تومن نیست
حالا من جین ترک توی زمستون از بلک فرایدی از تو ترندیول خریدم یه تومن برای عید دیانا #آینده نگریم😅
من پاییز اینا ی سایتی دیدم ۵۸۰ میداد خیلی قیمتاش خوب بود ولی هرچی فک میکنم اسمش نمیاد
اره والا دگ الان هیچ لباس بچه ای زیر ی تومن پیدا نمیشه
عزیزم پیچ این شلوار و بده
من واسه دخترم گرفتم ۸۵۰بگ واسه عيدت
برای خودم جین پارچه خارجی گرفتم۱۵۰۰😶
امروز ۲ دست خریدم یه خونگی یه بیرونی شد ۳ملیون ۹۹۰ بخدا دوتا شلوار گرفتم برای خودم ۴ نیم اصن چیزا نجومی رفتن بتلا
برای دختر بزرگم چند ماه پیش یه معمولی خریدم ۱۷۰۰..حالا الان خرید عید نرفتم اما قطعا بالای ۲ خواهد بود😭
۱۸۰۰دیدم
اگ خارجی باشع اره🥲 من پاییز بود فککنم ی بگ گرفتم یکوصد
آره من ۱۲۰۰ رو دیدم. تو همین رنج قیمتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.