۱۶ پاسخ

من امروز 950گرفتم

من۱۲۸۰ گرفتم
عمم گرفته واسه دخترش ۱۴۰۰

۱۱۰۰ من گرفتم

من ۱۴۰۰ گرفتم دیروز

حالا عمده ش کلا ۵۰۰ تومن نیست

حالا من جین ترک توی زمستون از بلک فرایدی از تو ترندیول خریدم یه تومن برای عید دیانا #آینده نگریم😅

من پاییز اینا ی سایتی دیدم ۵۸۰ میداد خیلی قیمتاش خوب بود ولی هرچی فک میکنم اسمش نمیاد

اره والا دگ الان هیچ لباس بچه ای زیر ی تومن پیدا نمیشه

عزیزم پیچ این شلوار و بده

من واسه دخترم گرفتم ۸۵۰بگ واسه عيدت

برای خودم جین پارچه خارجی گرفتم۱۵۰۰😶

امروز ۲ دست خریدم یه خونگی یه بیرونی شد ۳ملیون ۹۹۰ بخدا دوتا شلوار گرفتم برای خودم ۴ نیم اصن چیزا نجومی رفتن بتلا

برای دختر بزرگم چند ماه پیش یه معمولی خریدم ۱۷۰۰‌..حالا الان خرید عید نرفتم اما قطعا بالای ۲ خواهد بود😭

۱۸۰۰دیدم

اگ خارجی باشع اره🥲 من پاییز بود فککنم ی بگ گرفتم یکوصد

آره من ۱۲۰۰ رو دیدم. تو همین رنج قیمتن

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۳ سالگی
مامان جوانه🌱🍓 مامان جوانه🌱🍓 هفته سی‌ودوم بارداری