منم نزدم
من هنوز نزدم
وا😐😐😐😐😐😐
براچی این سوالو کردی چون ذهن منم درگیر این موضوعه
من همه رو زدم تا حالا
من نزدم بستس بهداشت
والا من نمیزارم وقتش بگزره
باید بزنن برا خودشون خوبه چیزی نیس ک سر خود نزنیم
من هنوز واکسن ۶ماهکی نبردم
من ۶ماهکی رو نزدم چون همش سرما میخورع
این پیام رو میذارم که نظر بقیه رو ببینم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.