کیا ب بچه هاشون واکسن نزدن ؟

۱۱ پاسخ

منم نزدم

من هنوز نزدم

وا😐😐😐😐😐😐

براچی این سوالو کردی چون ذهن منم درگیر این موضوعه

من همه رو زدم تا حالا

من نزدم بستس بهداشت

والا من نمیزارم وقتش بگزره

باید بزنن برا خودشون خوبه چیزی نیس ک سر خود نزنیم

من هنوز واکسن ۶ماهکی نبردم

من ۶ماهکی رو نزدم چون همش سرما میخورع

این پیام رو میذارم که نظر بقیه رو ببینم😅

سوال های مرتبط

مامان بهراد مامان بهراد ۸ ماهگی
مامان نی نی کوچولو💗 مامان نی نی کوچولو💗 ۷ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۲ ماهگی