۴ پاسخ

من با قرص کالگون تمیز میکنم دمای ۹۰ درجه ۲ ساعت و نیم حسابی تمیز میشه و لاستیکش هم برق نیفته ولی جدا از جرم گیری لاستیکشو هربار شستشو باید دستمال بکشی که جرمش سفت نشه وگرنه نمیره مال مادرشوهرمو مثل مال خودم جرمگیری کردم ولی چون چسبیده بود جرم به لاستیکا اصلا نرفت

من از سال ۸۹ماشین لباسشوییمو دارم هر دفع لباس میشورم لاستیک رو با دستمال پاک میکنم میمونه درام اونم با جرم گیر تمیز میشه

روبیکا گروه زدم دوست داشتین پیام بدین عضوتون کنم
fatemeh_hossini_1381

من جرم گیر لباسشویی خریدم
ریختم داخل محفظه و درام و جا پودری .
با درحه شست شوی محفظه شستم
خوب شد

سوال های مرتبط