با قرص جرمگیر کلون اگه زیاد از لباسشویی استفاده میکنی دوماه یبار اگه کم ۳ ماه، یکی بنداز تو مخزن جا پودریش یکی هم بنداز داخل خودش بذار رو گزینه ای که دمای آب ۹۰ درجه باشه یا ۶۰ درجه همین
من قرص جرمگیر مارک کالگون بود فک کنم
اونجا یارو گفت هر ۶ماه باید یدونه بندازی توش برو روی گزینه کتان ک طولانی تره و بعدش دکمه تنظیم دماشو بزار رو ۶۰درجه آب داغ بریزه قشنگ بشوره برات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.