من روغن نمیریزم فقط شیر و شکر و پودر کاکائو میذارم بجوشه غلیظ بشه
اگ خامه قنادی یا صبحانه داری میتونی با ی مقدار شکلات و و پودر کاکاو بزاری رو گاز اونم محشره
باید بزاری روی شعله ملایم و مدام هم بزنی تا قوام پیدا کنه
یه ایوان شکر یه لیوان روغن مایع دو سوم لیوان شیر دو سه قاشق پودر کاکائو یکم وانیل بریز مخلوط کن تا غلیظ بشع بعد استفاده کن
دو قاشق پودر شکلات
دو قاشق شکر
ی قاشق روغن
یکم وانیل
ی لیوان شیر
بزار بجوشه
میتونی ی قاشق هم نشاسته بزاری ک خیلی غلیظ بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.