۸ پاسخ

هرچی اشغاله لامصب میچسبه 😂

بهتره نخوری

منم دو بار خوردم لامصب خیلی به لذت داد🤣

دقیقا من دوبار تاحالا خوردم
اینقدر هم لامصب چسبیده بهم

منم دیشب سوسیس با پنیر پیتزا خوردم اگه بدونی چقدر کیف کردم😂😁😁😁😁😁

منم خیلی دوست دارم این اواخر انواع طعماشو گرفتم میخورم نمیدونمم ضرر داره یا نه🤣

دقیقا منم هرچی مضر و آشغال تر بیشتر حال میده

منم یه پاکت پر چیپس خوردم ضرر داره یا نه😆😆😆

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهای بامزه مامان دوقلوهای بامزه هفته سی‌ام بارداری
مامان محمدوعلی🫀 مامان محمدوعلی🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شاهزاده و پرنسس مامان شاهزاده و پرنسس ۵ ماهگی