هرچی اشغاله لامصب میچسبه 😂
بهتره نخوری
منم دو بار خوردم لامصب خیلی به لذت داد🤣
دقیقا من دوبار تاحالا خوردم
اینقدر هم لامصب چسبیده بهم
منم دیشب سوسیس با پنیر پیتزا خوردم اگه بدونی چقدر کیف کردم😂😁😁😁😁😁
منم خیلی دوست دارم این اواخر انواع طعماشو گرفتم میخورم نمیدونمم ضرر داره یا نه🤣
دقیقا منم هرچی مضر و آشغال تر بیشتر حال میده
منم یه پاکت پر چیپس خوردم ضرر داره یا نه😆😆😆
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.