۸ پاسخ

تموم دیگ مث دختر من شد هرکاری بگی کردم دیگ سینمو ول کرد🥲

منم بچم سینمو ول کرد ولی صبوری کن شبا وقتی خوابه بهش بده کم کم قبل اینکه هوشیار بشه اینکه میگن گرسنه بشه میگیره به نظرم اشتباهه چون برا من جواب نداد ولی روزا هم اول سینتو بده نگرفت بعد بهش شیر خشک بده حدود ۳۰ تا که خورد دوباره سینه رو پیشنهاد بده تو بغلت بگیر راه ببر بهش بده من همینطوری بچم به سینه م برگشت الان دیگه کلا شیشه نمیگیره😐😂

داره بد سینه گی میکنه توهم سعی کن فقط سینه رو بدی بزار گریه کنه شیشه نده همش تا مجبور بشه بخوره دست به سرش بکش تابگیره

نوک سینت قطر اد بزن میگیره

اگه هم میخوای بدوش بریز تو شیشه من اینکارو کردم ولی ترکیب دوتا شیر به بچم نساخت شیر خودمم کم بود کلا با نظر دکتر دیگه بش شیر خشک دادم

اشکال نداره عزیزم بچه‌منم همینطور شد اطرافیان هم شده بودن متخصص شیر مادر برام مهم نبود کاریو انجام دادم که هم خودم راحت باشم هم بچم مهم راحت بودن خودتو بچس حالا چه میخواد شیر مادر باشه چه شیر خشک

بدوش بریز تو شیشه

مطلقا شیشه نده
گشنه میشه سینتو میگیره مجبوری
یکم صبوری کن تا بگیره

سوال های مرتبط