اگر میبینی چیزی نیس الکی فکر نکن، تنها راه اینکه متوجه بشی مایع امنیوتیکه یا ن تست امنیوشور هست، ب منشی دکتر زنگ بزنی راهنماییت میکنه
سلام عزیزم
میشه تو ساری دکتر و بیمارستان خوب برا زایمان بهم معرفی کنی؟؟؟🥲🥲
من از کرج اومدم اینجا هم کسی رو نمیشناسم
نمیدونم کدوم بیمارستان اتاقnicu داره
منم الان اونجورم
فکر کنم طبیعی ت هفته ۳۰ ب بعد
بلوک زایمان مراجعه کنید
خدا شاهده دیشب تا صبح منم ازم یه چیزی میریخت نمیدونم چیه هر چی بلند میشم راه میرم یا عطسه میکنم ولی چیزی نیست روانی شدم☹
منم یه وقتا همچین حسی و دارم 😐ولی نه خیس میشم نه ترشح هست هیچی
من ک دیشب انداره کف دست اب ازم اومد ترسیدم ایا طبیعیه ؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.