۱۱ پاسخ

عزیزم حتی اگه کیسه ابم پاره بشه تایم هست تایه دوش بگیری بری بیمارستان
وقتیم دردا شروع بشه باید برسه به زیر سه چهار دقیقه که کم کم بری تو روند زایمان درکل زمان هستش واسه یه دوش و حاظرشدن

فاصله انقباض ها باید منظم و کم باشه تا به فول رسیده باشی. حتی کیسه اب پاره بشه چند ساعت زمان داری و میشه با ارامش رسید به بیمارستان .

عزیزم اگه بچه اول باشه ،که چند ساعت طول میکشه ،ولی اگه بچه دوم به بعد باشه ،که دیگه باید فوری بری بیمارستان

کلی زمان هست نگران نباش. زایمان اگه به این راحتی و کوتاهی بود که به حمام نرسی که عالی میشد

زنداداش من کیسه آبش پاره شد کاراش و کرد بعدم سوار ماشین شد رفت یه شهر دیگه زایمان کرد

منم قبلاً همین فکرو میکردم ولی اینا که سریع زایمان میکنن برا تو فیلمهاس

از تایم فاصله ی یین درد و انقباضا

پروسه زایمان مخصوصا زایمان اول سریع نیست که
خیلیا میرن بیمارستان ۱۲ ساعت ۲۴ ساعت طول میکشه تا زایمان کنن

نه من کیسه آبم پاره شد رفتم حموم وسیله هامو آماده کردم بعد رفتم بیمارستان

کسی ک نزدیک فول شدن باشه ک درد مهلت حموم رفتن نمیده بهش

فاصله دردهاشون

سوال های مرتبط