۹ پاسخ

والا من هی میگره هی ول می‌کنه
بدنم کم میاره یکدفعه قاطی میکنم سریع آخر که ب سیم آخر زده بودم انگار جون به‌دست داده بود خیلی بد بود همش سر بچم داد میزدم کلا روانی شده بود تاپیکش هست شبا می‌شستم گریه

من هنوزم درگیرشم،چون فهمیدم شوهرم خیانتم کرده و میکنه،بدترم شدم،خیلی بده خیلی...

من تازه دارم بهتر میشم

من تا وقتی شیر میدادم افسرده بودم
خشک که دادم تونستم برم اینور اونور و راحت بخوابم خیلی بهتر شدم

من خیلی بهترم از وقتی برگشتم سرکار کلا یه کار اضافه کنار بچه داری میکنی بهتر میشی انگار مثلا باشگاه یا یه کلاسی چیزی

من درگیرشم هنوز

برای من خیلی طول کشید ولی خوبم الان تقریبا ۵ماهی درگیر بودم

من هنوز گاهی به شدت حالم بد میشه نمی‌دونم ازونه یا افسردگی جدیدههه

من کم کم دارم بهتر میشم

سوال های مرتبط