۴ پاسخ

من میرفتم باشگاه برای عید کم کنم که باردار شدم بیشتر تپل شدم😂🤦🏻‍♀️
البته ۲ سال اقدام بودم دیدم باردار نشدم قرار بود برم آی وی اف
که بیخیال شدم یه مدت و فقط وقت میزاشتم برای خودم که یهو طبیعی شد

من 6سال پیش چاق بودم همون ماه اولم باردارشدم.😬
بعدش25کیلولاغر کردم ماه چهارم باردارشدم که اونم نموند.
تمرکزتو بیشتر بذار رو اصلاح سبک خیلی مهم‌تره،وزنتم آروم آروم میادپایین.

من هیچی فقط قرص متفورمین خوردم

رو آجر داغ بشین هر روزه هم لاغرتر میکنم هم همون ماه باردار میشی گام خاصرت جمع

سوال های مرتبط

مامان سئوگی وفنچ مامان سئوگی وفنچ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی آینده🐣 مامان نی نی آینده🐣 قصد بارداری