به من گفت همه چیز خوبه ریسکت منفیه ولی من مینویسم اگه دوست داشتی خودت برو
منم نرفتم
الفا فیتو ساده رو من انجام دادم که ریسک ntdرو بررسی کنن
اگر انتی مشکلی داشته باشه بهت میگن منم انجام ندادم استرس نگیر اگر مهم بود دکترت حتما بهت میگفت
نه دکتر منم برام ننوشت
سونو انومالی رو که حتما باید انجام بدی ولی ازمایش اگه سلفری انجام دادی یا دکترت چیزی نگفته نیاز نیس
برامنم ازمایشو ننوشت گفت ان تی خوب بوده نیازی ب ازمایش انومالی نیس
فقط سونو نوشت
من هم اول انجام دادم هم سل فری،با اینک سل فری انجام دادم دکترم برام غربالگری دومم نوشت،انجام دادم
نه منم انجام ندادم.اصولا وقتی آزمایش سونوی انتی همه چی نرماله دکتر دیگه فقط انومالی مینویسه .غربالگری دومو نمیخوان
دکتر لازم باشه برات مینویسه عزیزم.به من گفت لازم نیست همه چیت اوکی فقط سونو نوشت رفتم برا تعیین جنسیت
به منم نگفته بود چون انتی و آزمایش اول خوب بود ، فکرکنم اگه آزمایش اول و انتی خوب باشه این دلبخواهیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.