مامانا من باید این ازمایشو انجام میدادم؟اخه دکترم نگف😐

تصویر
۱۰ پاسخ

به من گفت همه چیز خوبه ریسکت منفیه ولی من مینویسم اگه دوست داشتی خودت برو
منم نرفتم

الفا فیتو ساده رو من انجام دادم که ریسک ntdرو بررسی کنن

اگر انتی مشکلی داشته باشه بهت میگن منم انجام ندادم استرس نگیر اگر مهم بود دکترت حتما بهت میگفت

نه دکتر منم برام ننوشت

سونو انومالی رو که حتما باید انجام بدی ولی ازمایش اگه سلفری انجام دادی یا دکترت چیزی نگفته نیاز نیس

برامنم ازمایشو ننوشت گفت ان تی خوب بوده نیازی ب ازمایش انومالی نیس
فقط سونو نوشت

من هم اول انجام دادم هم سل فری،با اینک سل فری انجام دادم دکترم برام غربالگری دومم نوشت،انجام دادم

نه منم انجام ندادم.اصولا وقتی آزمایش سونوی انتی همه چی نرماله دکتر دیگه فقط انومالی مینویسه .غربالگری دومو نمیخوان

دکتر لازم باشه برات مینویسه عزیزم.به من گفت لازم نیست همه چیت اوکی فقط سونو نوشت رفتم برا تعیین جنسیت

به منم‌ نگفته بود چون ان‌تی و آزمایش اول خوب بود ، فکرکنم اگه آزمایش اول و ان‌تی خوب باشه این دلبخواهیه

سوال های مرتبط

مامان عاطی🐣 مامان عاطی🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری