وقت دارم با دکتر ستوده میترسم برم بیمارستان بعد اصلا نمیدونم هستن یا نه گفتم بپرسم ببینم شما رفتی توی این چند روز ؟
سلام عزیزم خوبی این چند روز رفتی بیمارستان میلاد؟
وای دقیقا منم اینجوری میشم البته قندم لب مرز شاید بخاطر اون باید برم دکتر
دستگاه قند و فشار نداری تو خونه؟؟
فشار و قندت رو چک کن بعداً اقدام کن
من اکثرا صبا صبحانه بخورم یا نخورم بیحال میشم چشام سیاهی میره ضربان قلبمم میره بالا و بخاطر فشارمه که خیلی پایینه،ماما بهم گفت مایعات سعی کن زیاد بخوری،یا وقتی اینطوری میشی یه چیز شور بخوری
ولی برو دکتر خوب نیست
منم گاهی اینطوری میشم نمیدونم چرا😐😪
ن برو دکتر شاید خطر ناک باشه
پنیرنخور خیارسبزنخور مقوی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.