۱۰ پاسخ

وقت دارم با دکتر ستوده میترسم برم بیمارستان بعد اصلا نمیدونم هستن یا نه گفتم بپرسم ببینم شما رفتی توی این چند روز ؟

سلام عزیزم خوبی این چند روز رفتی بیمارستان میلاد؟

وای دقیقا منم اینجوری میشم البته قندم لب مرز شاید بخاطر اون باید برم دکتر

دستگاه قند و فشار نداری تو خونه؟؟

فشار و قندت رو چک کن بعداً اقدام کن

من اکثرا صبا صبحانه بخورم یا نخورم بیحال میشم چشام سیاهی میره ضربان قلبمم میره بالا و بخاطر فشارمه که خیلی پایینه،ماما بهم گفت مایعات سعی کن زیاد بخوری،یا وقتی اینطوری میشی یه چیز شور بخوری

ولی برو دکتر خوب نیست

منم گاهی اینطوری میشم نمیدونم چرا😐😪

ن برو دکتر شاید خطر ناک باشه

پنیرنخور خیارسبزنخور مقوی بخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی