سردرد داشتم یدونه استامینوفن خوردم مشکلی نداره؟؟؟

۲ پاسخ

استامینوفن ساده عیبی نداره

ن بابا من زیاد خورد از اول بارداری شاید ۱۰تاخوردم همش ویروس و سردرد داشتم

سوال های مرتبط

مامان دلسا ودیان مامان دلسا ودیان هفته بیست‌وهفتم بارداری