سردرد داشتم یدونه استامینوفن خوردم مشکلی نداره؟؟؟

۶ پاسخ

استامینوفن ۳۲۵بخور وقتی ک سرت درد میگیره منم میخورم مشکلی نیست ولی استامینفون کدئین نخور همون استامینوفن ساده ۳۲۵ خوبه

استامینوفن ساده اشکالی نداره

ساده اشکال ندارع

استامینوفن ساده ۳۲۵ اشکال نداره اونم نه هر روز همونم کم باید استفاده بشه☺️

منم خیلی خیلی سرم درد می‌کنه از دیروز اصلا خوب نمیشه... استامینوفن مگه میشه خورد ؟

خوردی دیگه اگه هم بگیم بده چجوری می خوای برش گردونی

سوال های مرتبط

مامان دلسا ودیان مامان دلسا ودیان هفته بیست‌وهفتم بارداری