برا اونایی خوبه ک بچه رو خودشون خاستن بدنیا اوردن ی کمک خرجه..برا اونا ک میخان برا کمک دولت بچه بیارن بدرد دوتومن نمیخوره😂
خيلي لطف كردن
فرزند اوري هم ميخوان
خدارو در نظر بگيرين و دست از سر اين مردم مظلوم بردارين
والا پول یه بسته پوشک واسه یه هفته تمام بقیشو پدر یا مادر به دوش بکشه
برامنم اومد بنظرتون ب من میدن دخترم ۷ماهشه؟؟؟
بیاریم واسمون ریدننننن
البت اینکه بچه دوم واجب هست بیاری بخاطر دخترت تنها نباشه یه خواهر یا برادر باید داشته باشه .
ولی اینکه گول حرف مفت اینا رو نخور میگفتن طرح یسنا ۷ ماه دادن خوب بود. پوشکش میخریدم الان سینا رو غط کردن خدا لعنتشون کنه پوشک هم یک میلیون شد
حالا بهشما ماهی دو تومن میدن تا ۷ ماه بعدش غط میکنه یه طرح دیگه که مردم ۴۰۶ گول بخورن
تاره بما کمک هزینه مهد هم میدن
۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال برای شش ماه🤣🤣🤣
منتظر همین پیام بودم تا یکی دیگ بیارم
امشب همه موشک ها آماده زدن🤣🤣🤣🤣
یعنی شما بخاطر پول دولت باردار میشید??🤔اخه دومیلیون میشه سونو ان تی. تا اخر بارداری فوقش بیست میلیون تومن فقط هزینه ازمایش و سونو
زایمان کلی وسیله لباس وپوشاک دارو
به همه تعلق میگیره آخه نوشته بچه دوسال .من که بچه ام نزدیک چهار سالشه میشه ؟
خداروشکر بریم یکی یکی دیگ بیاریم
بچشون ۴۰۵بدنیا بیاد
فک کردم ۲۰ ملیون تومنه😂
داشتم میرفتم اقدام کنماااا😑😂
پول دوتابسته پوشک حتی به شیر هم نمیرسه 🥴😑
حتما امشب همگی اقدام کنیم
هیچ کی برای کمک به دولت بچه نمیاره واسه خودشون ،این کارت ووام هم غنیمت مامانم همش میگه ۶تا بچه آوردم مگه چی دادن
خب دیگه ماهی دوتومن میدن پول دوبسته پوشاک بچه خدایاشکرت
مگه حامله ای برات پیامش اومده ؟😂
خب خداروشکر آینده بچه تامین شد
امشب حتما دست بکار میشم
دو تومن ی پوشک ی شیر خشک میشه بقیه رو چیکار کنیم.فقط طی بارداری باید ۳۰ یا۴۰تومن خرج کنی حالا زایمان و بقیه بماند
اونا ک باردارن هم میدن یا اونایی ک بچشون ب دنیا اومده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.