اگه بمونه سال جدید ک خیلی بهتره
سال بعد بشه برجی ۲ تومن هم میدن😂😂
منم استرس دارم به دنیا نیاد با اینکه هنوز زوده برام😂
حال. و روز منم همینه 😂😂😂
منم😬همینطورم
الهی ک بسلامتی دنیا بیاد
ایشالا به موقع و صحیح و سالم به دنیا بیاد😍
انشالله به موقع و سالم به دنیا بیاد
وای منم همین فکرو میکردم اتفاقا😂
انشالله اونور سال بیاد نیمه اولی بشه
انشالله به موقع به دنیا بیاد 🤲🏻😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.