۱۱ پاسخ

اگه بمونه سال جدید ک خیلی بهتره

سال بعد بشه برجی ۲ تومن هم میدن😂😂

منم استرس دارم به دنیا نیاد با اینکه هنوز زوده برام😂

حال. و روز منم همینه 😂😂😂

منم😬همینطورم

الهی ک بسلامتی دنیا بیاد

ایشالا به موقع و صحیح و سالم به دنیا بیاد😍

انشالله به موقع و سالم به دنیا بیاد

وای منم همین فکرو میکردم اتفاقا😂

انشالله اونور سال بیاد نیمه اولی بشه

انشالله به موقع به دنیا بیاد 🤲🏻😍

سوال های مرتبط