اره عزیزم خیلی خوبه
نه واسه دختر من نداشت
اره وقتی میبینی گرفته با پوآر بینی تخلیه کن من مرتب بخور دادم و تخلیه کردم قطره بینی هم سر چهار ساعت بزن خیلی زود خوب میشه
بخور سرد برا سرفه فك كنم اينو دقيق نميدونم
بخور گرم بیشتر تاثیرداره
بخور گرم برا گرفتگي بينه خوبه عزيزم
والا من یک شب گذاشتم براش صبح که پاشد بینیش بیشتر گرفته بود
برای بچه من بدتر میشد که بهتدنمیشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.