۲ پاسخ

من میدادم ای ار بچم بالا میورد

شیرخشکای ای ار همشون غلیظن منم برارفلاکس نان ای ارمیدم توآب به سختی حل میشه

سوال های مرتبط

مامان قندعسلم مامان قندعسلم ۱۳ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی