عزیزم.پسر صبور من.چشم بد ازش دور.البته بی گریه که نمیشه
همه گریه میکنن
بعضیا ارومن بعضیا نه
دختر من ما بین یوقتایی خیلی اذیت میکنه یوقتایی نه
چرا گریه نکنن
مگه داریم بچه ای که اصلا گریه نکنه
خوشبحالشون هر کی که بچش ارومه. من شبا خواب ندارم.روزام به هیچ کاری نمیرسم همش درگیرشم😮💨
همه نی نی ها گریه میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.