کیانی نی هاشون گریه نمیکنن🥲🥲🥲

۶ پاسخ

عزیزم.پسر صبور من.چشم بد ازش دور.البته بی گریه که نمیشه

همه گریه میکنن
بعضیا ارومن بعضیا نه
دختر من ما بین یوقتایی خیلی اذیت می‌کنه یوقتایی نه

چرا گریه نکنن

مگه داریم بچه ای که اصلا گریه نکنه

خوشبحالشون هر کی که بچش ارومه. من شبا خواب ندارم.روزام به هیچ کاری نمیرسم همش درگیرشم😮‍💨

همه نی نی ها گریه میکنن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۴ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری
مامان محمد مهدی 💕 مامان محمد مهدی 💕 ۵ ماهگی