۱۱ پاسخ

اره تقریبا ها ماهی باشه میخورم چون اینجا جنوبه تنوع ماهیا زیاده

من سالمون و قزل میگیرم اندازه کف دست بسته بندی میکنم با شوید پلو هفته ای یکبار میخورم

ماهی قزل آلا و سالمون بخور، هرچقدر سایز ماهی کوچکتر باشه بهتره، ماهی های بزرگ جیوه بیشتری دارن

ماهی فقط قزل و سالمون او بارداری مجازع

من شوید پلو .سبزی بلو با ماهی قزل یا سالمون

شوید پلو منم میخورم
فقط قزل

فقط قزل آلا و سالمون

شوید پلو میخورم ماهیم فقط قزل میخورم

من‌میخورم کم

فقط قزل آلا و سالمون

من میخورم ولی دکترم گفت نه هر ماهی فقط قزل میتونم بخورم

سوال های مرتبط

مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۶ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی